Navodno zbog toga da bi bio dobar u krevetu, jedan 66-godišnji farmer iz Kolumbije uzeo je preveliku dozu Viagre, lijeka za erektilnu disfunkciju, zbog čega je na kraju ostao bez svog muškog "ponosa".

Dr. Antonio Correa izjavio je da se muškarac, čiji puni identitet nije objavljen, "predozirao s namjerom kako bi impresionirao novu partnericu", a kao rezultat toga pen*s mu je bio u stanju erekcije nekoliko dana, pišu lokalne novine La Nacion.

Nakon što je potražio medicinsku pomoć doktori su ustanovili da mu se organ upalio te da je zadobio frakturu, a pokazivao je i znakove gangrene.

U pokušaju da spriječe širenje gangrene na ostatak tijela, doktori su morali amputirati njegovo spolovilo, a prema tvrdnjama doktora pacijent se oporavlja.

Navodno, ovakvi slučajevi postaju sve češći. Svojedobno je u Jemenu preminuo 25-godišnjak koji se predozirao na dan vjenčanja. Prije nego što je otišao na spavanje s novom suprugom uzeo je pet tableta zbog kojih se srušio i preminuo.

POVEZANO
John i Lorena BobbittSUPRUGA MU, DOK JE SPAVAO, ODSJEKLA PE*IS! Onda se uspaničila, bacila organ kroz prozor auta i...

(Doznajemo.com)